8 Mayıs 2020 Cuma

Sosyal Medyanın İşletmelere Katkıları

Sosyal Medyanın İşletmelere Katkıları Nelerdir


Sosyal medya günümüzde neredeyse herkesin kullandığı platform arasındadır. Pek çok kişi haberleşme aracı olarak kullandığı gibi pek çok kişi ürün satın almak için kullanıyor. Çünkü pek çok insan çarşı Pazar gezerek eşya satın almak yerine oturduğu yerden sipariş vermeyi tercih ediyor. Sosyal medyanın işletmelere en iyi katkısı kısa sürede satış yapabiliyor olmaları ve hedef kitleye daha hızlı sürede yetişebiliyor olmalarıdır.

Pek çok işletme ürün satsa da satmasa da sosyal medya üzerinden geniş kitlelere ulaşabiliyor. Bu sayede işletmeler daha fazla müşteri kazanabiliyor ve kısa sürede adını yayarak nam kazanabiliyor. İşletmelerin pek çoğu sosyal medya üzerinden daha fazla satış yaparak zamanla işletmeyi kapatıyor. Çünkü kira ödemek, vergi vermek ve ek masraflar yapmak işletmenin zararına yol açıyor. Ayrıca normal zamanda sadece bulunduğu şehirde satış yapabiliyorken sosyal medya sayesinde dünyanın dört bir yanına satış yapabilir.

Sosyal Medyada İşletmenin Avantajı


Sosyal medya üzerinden işletme açmanın avantajı bir kişiden iyi izlenim kazanınca çok sayıda kişiye ulaşmak mümkün oluyor. Bir kişi memnun kaldığında başka kişiye de tavsiye ediyor ve insanlar tekrar satın alıyorlar.

İnsanlar sosyal medya üzerinden alışveriş yaptığı zaman yorumda bulundukları için diğer kişiler de güven kazanıyor. Daha fazla para kazanmak ve daha fazla nam kazanmak için işletmelerin sosyal medyayı tercih etmesi iyi bir seçenek olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder