21 Şubat 2020 Cuma

Retargeding Yeniden Pazarlama Nedir


Retaegeding Yeniden Pazarlama Nedir


Retargeding yani bir diğer ismi ile yeniden pazarlama internet ortamına bulunan bir markanın daha önceki müşterilerine yeniden ulaşabiliyor olmasıdır. Örneğin bir internet kullanıcısı herhangi bir web sitesini ziyaret ediyor. Bu site daha sonradan o kişiye özel olarak reklamlar gönderebiliyor ve göz attığı ürünlere benzer ürün tanıtımlarını gönderebiliyor.
Örneğin insanlar internette herhangi bir ürünün fiyatını inceliyor. O incelemiş olduğu ürünü aradan biraz zaman geçince yeniden girmiş olduğu Google sayfalarında görebiliyor. Yeniden pazarlama firmaların kullanıcılarına ‘’ Ürünümü incelemiştin bir daha inceleyebilirsin'' mesajını verme şeklidir. Bu şekilde hem firmalar daha çok müşteri çekebilirken müşteriler de aradığı ürünü daha kolay bulabiliyor.

Yeniden Pazarlama İşe Yarıyor Mu?


Yeniden pazarlama pek çok web sitesinde işe yarayan bir yöntemdir. Araştırmalara göre birçok marka bu pazarlama yöntemi sayesinde eski müşterilerine yeniden ulaşabilmiştir. Müşteriler için de herhangi bir iticiliği bulunmamaktadır. Çünkü bu sistem sayesinde daha önce araştırmış olduğu ürünü kolay bir şekilde bulabilir ve indirimleri de inceleyebilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder